پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

قهوه معتبر تركي

۷۹ بازديد

ميهمانان خود را با اين دستور العمل معتبر قهوه تركي خوشحال كنيد. به طور سنتي در يك ibrik ، يك گلدان كوچك قهوه كه گرم مي شود تهيه مي شود.

در طي فرآيند دم كردن قند ، قند اضافه نمي شود ، پس از آن ، بنابراين نياز به يك قاشق غذاخوري از بين مي رود. خامه يا شير هرگز به قهوه ترك اضافه نمي شود و قند اضافي نيز اختياري است.

هميشه در فنجان دميتاس سرو مي شود. در بعضي از مناطق ، تقريباً مانند خواندن برگ چاي ، ثروت شما را مي توان با استفاده از آسياب هاي قهوه مانده در فنجان گفت!
عناصر

    1 فنجان آب (سرد)
    1 قاشق غذاخوري قهوه ريز فوق العاده اضافي (قوام پودر)
    1/8 قاشق چاي خوري هل زميني (يا 1 غلاف هل)
    اختياري: شكر

مراحل ساخت

    مواد لازم را جمع كنيد.
    تركيبات دستور تهيه قهوه تركي

    آب و شكر را به جوش بيبريك بريزيد. اگر ibrik نداريد ، يك قابلمه كوچك كار مي كند.
    دستور العمل قهوه تركي

    از روي حرارت برداشته و قهوه و هل را اضافه كنيد.
    دستور العمل قهوه تركي

    قابلمه را براي گرم كردن برگردانيد و بگذاريد تا جوش بيايد. هنگامي كه قهوه كف مي كند ، از روي حرارت برداريد.
    دستور العمل قهوه تركي

    دوباره ، دوباره به گرما برگردانيد ، اجازه مي دهيد تا از گرما كف كند و از بين برود.
    دستور العمل قهوه تركي

    داخل 2 فنجان دميته بريزيد و بگذاريد چند دقيقه روي زمين بنشيند تا زمين تا ته فنجان ها حل شود. در صورت استفاده از غلاف هل ، مي توان آن را همراه با قهوه براي اضافه شدن طعم سرو كرد.
    دستور العمل قهوه تركي

نكات

    قهوه ترك هميشه بايد با كف در بالا سرو شود.
    اگر نمي توانيد قهوه ريز عربي را پيدا كنيد ، مي توانيد يك كيسه قهوه را در هر خانه قهوه خريداري كرده و از آنها بخواهيد كه آن را براي قهوه تركي خرد كنند. شما بايد يك قوام مانند پودر داشته باشيد.
    بعد از ريختن درون فنجان ، هم بزنيد. كف فرو مي رود.
    هميشه با آب سرد شروع كنيد.

قهوه در خاورميانه

قهوه بخش مهمي از فرهنگ خاورميانه است. مانند بسياري از سنت هاي آشپزي ، قهوه كاملاً متفاوت از غرب تهيه و سرو مي شود. در حقيقت ، اصطلاح "قهوه عربي" به طور كلي به يك روش اصلي تهيه قهوه (تركي) با چندين تغيير اشاره دارد.

در خاورميانه ، قهوه به طور كلي ahwa خوانده مي شود ، گرچه بسته به گويش ، انواع مشابه ديگري از اين كلمه نيز وجود دارد. هنگامي كه فرصتي براي سفارش قهوه فراهم شد ، فهميدن گزينه هاي شما بسيار چشمگير است.
قهوه ترك چگونه متفاوت است؟

قهوه تركي به روش مخصوص دم كردن است كه بيشتر در لوانت رايج است. قهوه تركي با دانه هاي قهوه ريز خرد نشده فيلتر مي شود (آنقدر خوب كه شبيه بافت پودر كاكائو باشد). لوبياي زميني را در گلدان مخصوصي به نام سزو يا ibrik با شكر و هل جوشانيد. هل.

وجه تمايز مهم: قهوه ترك در واقع با شكر پخته مي شود تا بعداً شيرين كننده اضافه شود. قهوه در فنجان هاي كوچك سرو مي شود و چند لحظه قبل از غذا مي نشيند تا زمين را به ته فنجان فرو بريزد و حل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.